دعوت به همکاری در زمینه طراحی زیورآلات طلا راهنمای کاربردی نقاشی پرتره راهنمای کاربردی نقاشی پرتره آموزش راینو

خدمات دانشجویی و طراحی کافه دیزاین

آموزش طراحي خودرو اسکچ و راندو (دستی + کامپیوتری) - کلاس‌های حضوری

نمایش نتایج: از 1 به 7 از 7

موضوع: بازیگران ایرانی (بیوگرافی، اخبار و تصاویر)

  1. "" #1
    عضو ارشد hasty آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2007
    محل سکونت
    اتاقم
    نوشته ها
    1,930

    پیش فرض بازیگران ایرانی (بیوگرافی، اخبار و تصاویر)

    کتاب شاهکارهای طراحی پوستر
    بیو گرافی و اطلاعاتی درباره بازیگران ایرانی
    توجه:
    • لطفا در عنوان پست ارسالی اسم بازیگر مورد نظر رو بنویسید.
    • اگر مطلبی رو از ویکی‌پدیای فارسی نقل می کنید لطفا فقط چند خط بنویسید و بعد به منبع (ویکی پدیا) لینک بدین. (یعنی کل مطلب رو از ویکی کپی نکنین)
    ممنون
    لیست:
    ب
    [ame="http://www.cafedexign.com/showpost.php?p=14829&postcount=3"]بهداد ،حامد[/ame]1
    [ame="http://www.cafedexign.com/showpost.php?p=14830&postcount=4"]بهداد،حامد2[/ame]
    ش
    [ame="http://www.cafedexign.com/showpost.php?p=1981&postcount=2"]شهابی،مهین[/ame]
    ویرایش توسط hasty : 08-06-28 در ساعت 16:20

  2. "" #2
    مدیر ادبیات saraz آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2007
    محل سکونت
    جایی همین نزدیکی شاید جهان...
    نوشته ها
    2,177

    پیش فرض مهین شهابی

    نام اصلی:مهین
    نام خانوادگی اصلی: نیک طبع

    تاریخ تولد:1315

    محل تولد :تهران

    مدرک تحصیلی: دیپلم

    بیو گرافی:
    گذراندن دوره بازیگری در هنرکده آناهیتا در سال 1339.
    همسر هوشنگ شهابی (نویسنده، شاعر، مترجم و آهنگساز).
    شروع فعالیت در رادیو در سال 1337.
    شروع فعالیت در تلویزیون در سال 1339.
    گذراندن یک دوره بازیگری در تئاتر آناهیتا در سال 1339.
    فعالیت به عنوان کارمند در وزارت فرهنگ و هنر از سال 1342 تا سال 1357.
    برنده جایزه جام زرین بهترین بازیگر سریال و تئاتر و تلویزیون در سال 1354.
    شروع فعالیت سینمایی در فیلم ماجرای جنگل (مهدی میر صمدزاده) به عنوان بازیگر در سال 1339.

    فیلم هایش:
    شریک زندگی،دو نیمه سیب،
    آقای بخش دار،مزدوران،شیلات و...




  3. "" #3
    مدیر ادبیات saraz آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2007
    محل سکونت
    جایی همین نزدیکی شاید جهان...
    نوشته ها
    2,177

    پیش فرض آتیلا پسیانی

    نام اصلي: آتیلا
    نام خانوادگي اصلي: پسیانی
    سمت (در بخش هاي): بازیگران،کارگردانی،
    ......................................
    تاريخ تولد: 1336
    محل تولد: تهران
    مليت: ایران
    ......................................

    مدرك تحصيلي: فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی

    روابط خانوادگي با ديگر هنرمندان
    >> فاطمه نقوی (زن)
    >> جمیله شیخی (مادر)
    بيوگرافي
    فارغ التحصیل کارگردانی و بازیگری تاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در سال ١٣٦١.
    فرزند مرحوم جمیله شیخی (بازیگر).
    همسر فاطمه نقوی (بازیگر).
    شروع فعالیت سینمایی با بازی در فیلم "مرگ سفید" (حسین زندباف) در سال ١٣٦٢.
    با بازی در فیلم "طلسم" بیشتر دیده شد. قبل از آن در تلویزیون و در مجموعه تلویزیونی "محله بر و بیا" طبع آزمایی کرده بود.
    تا سال 1372 تقریبا سالی یک فیلم بازی کرد. و انصافا خوب هم بازی کرد. اما شاید با بازی بسیار زیبایش در فیلم "خاکستر سبز" بود که خودی نشان داد. از سال 1372 به بعد او با بازیهای ماندگارش در فیلمهای "روز شیطان"، "دوزن"، "نسل سوخته"، "آب و آتش" در لیست بازیگران توانای سینمای ایران قرار گرفت.

    بخشي از فيلم شناسي:
    1385 پاداش سکوت ( مازیار میری ) [بازیگر]
    1384 کارگران مشغول کارند ( مانی حقیقی ) [بازیگر]
    1384 آتش بس ( تهمینه میلانی ) [بازیگر]
    1384 چه کسی امیر را کشت؟ ( مهدی کرم پور ) [بازیگر]
    1383 مجردها ( اصغر هاشمی ) [بازیگر]
    1383 شبانه ( امید بنکدار کیوان علی محمدی ) [بازیگر]
    1383 اسپاگتی در هشت دقیقه ( رامبد جوان ) [بازیگر]
    1382 کما ( آرش معیریان ) [بازیگر]
    1382 جایی برای زندگی ( محمدرضا بزرگ نیا ) [بازیگر]
    1382 برگ برنده ( سیروس الوند ) [بازیگر]
    1381 گاهی به آسمان نگاه کن ( کمال تبریزی ) [بازیگر]
    1381 مزرعه پدری ( رسول ملاقلی‌پور ) [انتخاب کننده بازیگر]
    1380 شام آخر ( فریدون جیرانی ) [بازیگر]
    1380 سفر به فردا ( محمدحسین حقیقی ) [بازیگر-بازیگردان-انتخاب کننده بازیگر]
    1379 آب و آتش ( فریدون جیرانی ) [بازیگر]
    1379 نیمه پنهان ( تهمینه میلانی ) [بازیگر]
    1378 نسل سوخته ( رسول ملاقلی‌پور ) [بازیگر]
    1377 دو زن ( تهمینه میلانی ) [بازیگر]
    1377 هیوا ( رسول ملاقلی‌پور ) [بازیگر-بازیگردان]
    1376 آژانس شیشه ای ( ابراهیم حاتمی کیا ) [انتخاب کننده بازیگر]
    1375 عقرب ( ناصر شاملو ) [بازیگر]
    1375 خلبان ( جمال شورجه ) [بازیگر]
    1374 دیپلمات ( داریوش فرهنگ ) [بازیگر]
    1374 شیخ مفید ( فریبرز صالح سیروس مقدم ) [بازیگر]
    1373 در کمال خونسردی ( سیامک شایقی ) [بازیگر]
    1373 روز شیطان ( بهروز افخمی ) [بازیگر]
    1372 خاکستر سبز ( ابراهیم حاتمی کیا ) [بازیگر]
    1371 راز خنجر ( محمدحسین حقیقی ) [بازیگر-]
    1370 بهترین بابای دنیا ( داریوش فرهنگ ) [دستیار کارگردان]
    1370 مسافران ( بهرام بیضایی ) [بازیگر]
    1369 دو فیلم با یک بلیط ( داریوش فرهنگ ) [بازیگر-دستیار کارگردان]
    1368 پرواز پنجم ژوئن ( علیرضا سمیع آذر ) [بازیگر]
    1367 کشتی آنجلیکا ( محمدرضا بزرگ نیا ) [بازیگر]
    1365 طلسم ( داریوش فرهنگ ) [بازیگر]
    1362 مرگ سفید ( حسین زندباف ) [بازیگر]

  4. "" #4
    مدیر ادبیات saraz آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2007
    محل سکونت
    جایی همین نزدیکی شاید جهان...
    نوشته ها
    2,177

    پیش فرض خسرو شکیبایی

    نام اصلي: خسرو
    نام خانوادگي اصلي: شکیبایی
    سمت (در بخش هاي): بازیگران،فیلمنامه،موسیقی،
    ......................................
    تاريخ تولد: 1323
    محل تولد: تهران

    ......................................

    مدرك تحصيلي: فارغ التحصیل بازیگری

    روابط خانوادگي با ديگر هنرمندان
    >> تانیا جوهری (همسر سابق)
    >> پروین کوشیار (همسر)

    بيوگرافي

    فارغ التحصیل در رشته بازیگری از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران.
    علاقمند به کشتی کچ و شرکت در چند مسابقه آماتور در سال 1340.
    گوینده فیلم در استودیو شهاب در سالهای 1347 تا 1349.
    فعالیت در تئاتر در سال 1354.
    شروع فعالیت سینمایی در فیلم "خط قرمز" (مسعود کیمیایی) به عنوان بازیگر در سال 1361.
    با بازی در نقش کوتاهی در فیلم "خط قرمز" (مسعود کیمیایی، 1361) به سینما آمد. و تا سال 1368 در نقشهایی ظاهر شد. از جمله در فیلمهای "دزد و نویسنده" ، "ترن" و "رابطه" خوب ظاهر شد. اما از بازی در فیلم "هامون" (داریوش مهرجویی، 1368) بود که نامش سر زبانها افتاد. او برای بازی بسیار زیبایش در همین فیلم از هشتمین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین دریافت کرد و تحسین منتقدان و مردم را برانگیخت.
    خسرو شکیبایی از سال 1368 به بعد، دیگر نتوانست از جلد حمید هامون بیرون بیاید و حمید هامون را در انواع و اقسام لباسها و تیپهای مختلف تکرار کرد. اما توانایی هایش انکارناپذیرش را در چند فیلم به معرض نمایش گذاشت: بازی تاثیرگذار او در دو فضای کاملا متفاوت در فیلم "کیمیا" (احمدرضا درویش، 1373) و بازی متفاوت او در فیلم "کاغذ بی خط" (ناصر تقوایی، 1380).
    خسرو شکیبایی در تلویزیون هم موفق بود. از همان زمان که در نقش مدرس بازی کرد و آن مونولوگ طولانی معروفش را اجرا کرد تا بازی در مجموعه تلویزیونی "روزی روزگاری" ، "خانه سبز" ، "کاکتوس" ، "تفنگ سرپر" و این اواخر هم که مجموعه تلویزیونی در کنار هم را روی آنتن داشت.
    او آخرین جایزه اش را از بیست و سومین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم "سالاد فصل" (فریدون جیرانی) از آن خود کرد.
    پس از گذشت نزدیک به 22 سال از اولین حضورش در سینمای مسعود کیمیایی، بار دیگر و اینبار در کنار استاد عزت الله انتظامی در فیلمی از مسعود کیمیایی ایفای نقش کرد: "حکم".

    بخشي از فيلم شناسي:
    مجموعه های تلویزیونی:
    • مدرس (مجموعه - هوشنگ توکلی - 1366)
    • روزی روزگاری (مجموعه - امرالله احمدجو - 1370)
    • خانه سبز (مجموعه - بیژن بیرنگ، مسعود رسام - 1375)
    • کاکتوس (مجموعه سری اول - محمدرضا هنرمند - 1377)
    • تفنگ سرپر‌ (مجموعه - امرالله احمدجو - 79/1378)
    • در کنار هم (مجموعه تلویزیونی - فتحعلی اویسی- 1381)

  5. "" #5
    مدیر طراحی‌داخلی مريم آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    نوشته ها
    5,527

    Cool ببوگرافي حامد بهداد

    بیوگرافی حامد بهداد:
    متولد 6 آبان 1352 مشهد
    برای اولین بار با ایفای نقش اصلی در فیلم « آخر بازی » (همایون اسعدیان، 1379) سینما را تجربه کرد و برای بازی در همین فیلم هم کاندید سیمرغ بلورین از نوزدهمین جشنواره فیلم فجر شد. اما بعدها با وجود اینکه هیچگاه در شکل و شمایل نقش اول ظاهر نشد، اما توانست بازیهای در خور توجهی از خود در قالب نقش مکمل در فیلم های مختلف به جا بگذارد که از جمله می توان به فیلم های « بوتیک » (حمید نعمت الله، 1381)، « این زن حرف نمی زند « (احمد امینی، 1381)، « کافه ستاره » (سامان مقدم، 1384) و « آدم » (عبدالرضا کاهانی، 1385) اشاره کرد. اما پررنگ ترین بازی او در قالب نقش مکمل، بازی در فیلم « روز سوم » (محمدحسین لطیفی، 1385) بود که در نقش یک افسر عرافی که در بحبوحه محاصره خرمشهر عاشق دختری خرمشهری می شود، ظاهر شد و موفق شد نظر اکثر کارشناسان و منتقدان سینمایی را به خود جلب کند و برای دومین بار پس از « آخر بازی » کاندید سیمرغ بلورین از دوره بیست و پنجم جشنواره فیلم فجر شود. بازی حامد بهداد در « روز سوم » اوج هنرنمایی اوست.

    مصاحبه با حامد بهداد:
    او دارای تحصیلات لیسانس است .كمتر كسى باور مى كرد بازيگر ناشناخته فيلم آخر بازى روزى به يك ستاره تبديل شود. اما بازى دلچسب و فراموش نشدنى حامد بهداد در آخرين ساخته سينمايى همايون اسعديان او را به يكى از اميد هاى بازيگرى نسل سوم بدل ساخت. بهداد در اولين حضورش كانديداى دريافت سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش اول مرد از نوزدهمين جشنواره بين المللى فيلم فجر شد و پس از آن با حضورى كوتاه اما درخشان در فيلم بوتيك بار ديگر توانست كانديداى دريافت تنديس خانه سينما شود و حالا پس از ۵ سال از وى به عنوان يكى از آيندگان بازيگرى نام مى برند حامد بهداد در مجموعه تلويزيونى سايه آفتاب ساخته محمدرضا آهنج با ايفاى نقش رضا توانست چهره اى متفاوت از خود بروز دهد و اين بار شاهد قضاوت بيشترى درباره بازى اش باشد
    او كه در اين سال هاى اخير تمام تلاش خود را معطوف حرفه اش كرده است مى كوشد تا در فضاى سينماى كشور از حاشيه نشينى پرهيز كند.
    آنچه در ذيل مى خوانيد حاصل گفت وگو با حامد بهداد درباره نقش رضا در مجموعه سايه آفتاب است


    اين اولين بار بود كه شما را در يك مجموعه داستانى دنباله دار مى ديديم

    بله اين نخستين بار است كه در يك سريال بازى كرده ام. البته در دو كار اپيزوديك هم بازى داشته ام جست وجو در شهر و معما
    بازى شما در اين كار با نقش هاى ديگر تان متفاوت است. چه شد كه اين نقش را پذيرفتيد
    علت تفاوت اين نقش با نقش هاى ديگر اين است كه طبيعى بازى نمى شود، خيلى ها مى گويند كه نقش غلوشده اى است، ممكن است اينگونه به نظر برسد. با اينكه متداول نبودن ديالوگ ها به اين غلو دامن مى زند اما نظر شخصى ام چيز ديگرى است. البته مى توان گفت تمام شخصيت هاى داستان به همين سبك نوشته شده است
    چه شد كه به حرفه بازيگرى روى آورديد
    طى قرارى كه با خود گذاشته بودم ما به دنيا آمده ايم تا شاهد اتفاق هايى در زندگى مان باشيم، شاهد اتفاقات ريز و درشتى كه من نيز ناظر اين اتفاقات هستم. بگذريم، پس از آخر بازى يك اپيزود از مجموعه همسفر را براى قاسم جعفرى كاركردم و بعد از آن يك مجموعه ۲۶ قسمتى (كودكان و نوجوانان) به سفارش شبكه جهانى جام جم را كارگردانى كردم. يك اپيزود از مجموعه معما را بازى كردم. به هر تقدير اينها حدفاصل آخر بازى و بوتيك به حساب مى آمد
    در مصاحبه اى از شما پرسيده شده بود «بازى شما در اين سريال بى شباهت به بوتيك و اين زن حرف نمى زند نيست»، با آنكه مخالفت كرده بوديد، مى خواهم به تفصيل در اين باره توضيح دهيد
    بى ربط است، بازى هاى آل پاچينو نيز شبيه به هم هستند. اما چرا آل پاچينو بازيگر خوبى است. ساده ترين بخش بازيگرى در اين است كه بخواهى بازى متفاوتى ارائه كنى. بازيگر براساس نگرش و شخصيتش كارش را پيش مى برد. ما در بازيگرى دنبال چه چيزى هستيم؟ چه تفاوتى ميان بازى حميد فرخ نژاد در عروس آتش و ارتفاع پست وجود دارد؟ حقيقت اين است كه در هر دو فيلم عالى بازى كرده است. من به عنوان بازيگر و كسى كه كارشناسانه (صددرصد تخصصى) به اين مقوله نگاه مى كنم، پيگير شباهت اين دو نقش نيستم؛ بلكه سراغ اين وجه ماجرا مى روم كه اين بار چقدر توفيق نصيب او شده و چه مقدمه در نقش روح دميده شده است. نقش چارچوبى است كه توسط نويسنده ترسيم شده و بازيگر تنها به آن جان مى دهد
    بازيگر انديشه هاى كارگردان و نويسنده را از دريچه دغدغه هاى شخصى اش متجلى مى سازد. او نقطه نظرات نويسنده و كارگردان را به خاطر مى سپارد اينكه مى گويم نويسنده يعنى كسى كه درام مى داند از طرفى ديگر با دغدغه ها و از زاويه نگاه خودش نقش را خلق مى كند. در اينجا است كه مهرداد شبيه رضا و رضا شبيه سروش است. به نظر من تفاوت به آن معنى متداول و كليشه اى چيز جالبى نمى تواند باشد اما تفاوت در يك نگاه جديد است كه مى تواند بازى را جذاب كند
    باز هم تاكيد مى كنم كه تمام بازيگران مطرح دنيا شبيه خودشان بازى مى كنند. صدا همان صداست و بدن همان بدن است؛ فقط آن آدم در موقعيتى جديد قرار گرفته كه نويسنده آن موقعيت را به صورت كاملاً ويژه مى آفريند و ارائه مى دهد. رضا در سايه آفتاب مى تواند دو كوچه آن طرف تر از مهرداد زندگى كند ولى شبيه هم نيستند و اين را مى توان از تك تك عناصر بصرى موجود فهميد. رضا پاى بند به خانواده خود است و براى گذران زندگى به هر كارى تن داده است و اين هر كارى، در حين آبرودارى است. كار رضا اصلاً دزدى نيست، من نمى خواهم رضا را توجيه كنم يا برايش كسب آبرو نمايم. براى من فرقى نمى كند كه آن نقش دزد باشد يا هر چيز ديگر. رضا بچه كوچه است و سوداى پيشرفت (از نوع عجيب و غريب) را ندارد اما مهرداد (بوتيك) اين سودا را دارد. رضا به خانه و خانواده اش اهميت قائل است و به زندگى سنتى پاى بند است
    رضا مابه ازاى بيرونى ندارد، در صورتى كه مهرداد مابه ازاى بيرونى دارد. خواستم از رضا نقشى بسازم كه دوست داشتنى باشد و تماشاگر با آن همذات پندارى كند. در مجموع تفاوت در جزئيات معنا پيدا مى كند و من در جزئيات اين را رعايت كرده ام

    شخصيت رضا با ادبياتش همخوانى ندارد و ديالوگ هايش شاعرانه است. تقابل لمپنيسم و شاعرانگى عجيب است
    وقتى مى گويم مابه ازاى بيرونى ندارد، اين مسئله را نيز شامل مى شود. اتفاقاً ديالوگ هاى او از اين ادبيات برخوردار است. فرض كن رضا همراه پدربزرگش به مراسم عزادارى ايام محرم مى رفتند و عزادارى مى كردند يا در زورخانه اشعار فردوسى را مى شنيده، پس اين كاراكتر كلى اشعار و ادبيات حفظ شده دارد
    ديالوگ رضا در يكى از اپيزودهاى سريال درباره رنگ پيراهن اش اين بود رنگش عوض نمى شد جز با مرگ به اين شخصيت نمى آيد كه فلسفه مرگ را بداند و روشنفكرانه حرف بزند
    ابتدا بايد روشنفكرى را معنى كرد. او به خاطر معشوقه اش سياه پوشيده است، همين. در قديم بعضى ها پس از مرگ معشوق خود سياه مى پوشيدند و تا چهل روز و يا بيشتر و شايد تا آخر عمر سياه را درنمى آوردند، فرض كن رضا ضرب المثل ها و اصطلاحات را خوب نمى شناسد، پاى نقالى نشسته است و داستان هاى شاهنامه را هم شنيده است. زمانى كه من ديالوگ هاى او را خواندم، گفتم اين شخصيت مى تواند به اين گونه باشد، يكى از آدم هاى خاص زور خانه
    بازى شما موجب شده تا بازى هاى ديگر ديده نشود و شخصيت رضا برجسته تر از سايرين باشد
    تلاش كردم كه خوب بازى كنم و به ديگران كارى نداشتم. دوست ندارم وارد حاشيه شوم. سعى مى كنم كار خودم را به نحو احسن انجام دهم
    آيا در انتخاب نقش خود به تيم بازيگرى و پارتنر هاى خود اهميت مى دهيد
    اين مسئله اهميت دارد اما نمى توانم در اين ماجرا تاثير گذار باشم. به هر حال من بايد كار خودم را انجام دهم
    شما در بوتيك و اين زن حرف نمى زند نيز حضور كوتاه اما بازى برجسته اى داشته ايد. آيا اين را ادامه خواهيد داد
    خير، هيچ چيز دست ما نيست و هر چه كه خداوند رقم برند همان را انجام مى دهم. در فيلم نفست رو حبس كن سامان مقدم، در يكى از نقش هاى اصلى بازى مى كنم كه كمى متفاوت است. ظاهر نقش ساده است اما براى ايفاى نقش زحمت زيادى كشيده ام. درآوردن و خلق نقش براى من يعنى رضايت خودم و بعد كارگردان. زمانى كه خودم و كارگردان از نقشى كه ايفا كرده ام راضى باشيم آن كار برايم دلچسب است؛ چون اين يك ائتلاف ميان من و كارگردان بوده و هر دو به مخاطب فكر مى كنيم. زمانى كه براى خودت قرارداد هاى كوچك مى گذارى و به آنها عمل مى كنى، كارگردان و تماشاگر مشعوف مى شوند. اتفاق بسيار خوبى مى افتد. آن قدر كه باورت نمى شود و خودت از نقشى كه بازى كرده اى شگفت زده مى شوى
    در كل به اين سريال چگونه نگاه مى كنى. آيا مجموعاً از عملكرد خودت راضى هستى
    من تنها از صداوسيما ناراضى ام. صداوسيما مى تواند شرايط بسيار خوبى فراهم كند اما اين شرايط بسيار كم فراهم مى شود و مجموعه هايى همانند امام على كمتر توليد مى شود. صداوسيما بايد ارزش گذارى هاى سخت گيرانه و بهترى را داشته باشد. به هر تقدير كار خودم را مى كنم و از كارم لذت مى برم. اميدوارم تماشاگران نيز در اين لذت با من شريك باشند
    فكر مى كنيد چرا بعضى ها از بازى شما ناراضى اند
    مهم نيست كه بعضى ها از كار من ناراضى اند، مهم اين است كه بعضى ها از كار من راضى اند. اميدوارم به زودى كارى ارائه دهم كه آنهايى كه ناراضى اند نيز بازى مرا دوست داشته باشند.در اين كار نظر مخالف و موافق بسيار است و نظر مخالف نظر بدى نيست و يك سرى نظرات بازيگر را رشد مى دهد و جايگاهش را ارتقا مى بخشد


  6. "" #6
    مدیر طراحی‌داخلی مريم آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    نوشته ها
    5,527

    پیش فرض حامد بهداد

    ادامه پست قبل...
    مجموعه آثار:

    - آخر بازی (همایون اسعدیان، 1379)
    - این زن حرف نمی زند (احمد امینی، 1381)
    - بوتیک (حمید نعمت الله، 1381)
    - کافه ستاره (سامان مقدم، 1384)
    - عروس کوهستان (یوسف سیدمهدوی، 1384)
    - باغ فردوس پنج بعدازظهر (سیامک شایقی، 1384)
    - آدم (عبدالرضا کاهانی، 1385)
    - روز سوم (محمدحسین لطیفی، 1385)
    - تسویه حساب (تهمینه میلانی، 1386)

    جشنواره ها و جوایز:
    - کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از نوزدهمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم « آخر بازی » - 1379
    - کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم « روز سوم » - 1385
    - کاندید تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از هشتمین جشن خانه سینما برای بازی در فیلم « بوتیک » - 1383
    - کاندید تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از دهمین جشن خانه سینما برای بازی در فیلم « کافه ستاره » - 1385
    - پنجمین بازیگر نقش مکمل مرد سال به انتخاب نویسندگان و منتقدان سینمایی برای بازی در فیلم « این زن حرف نمی زند » - 1382
    - دومین بازیگر نقش مکمل مرد سال به انتخاب نویسندگان و منتقدان سینمایی برای بازی در فیلم « بوتیک » - 1383




    فعلا اين عكس رو داشته باشين تا بعدي ها رو بذارم

  7. "" #7
    عضو فعال black rose آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    محل سکونت
    آن سوي بيكران ها
    نوشته ها
    343

    پیش فرض

    امین حیایی
    ویرایش توسط black rose : 09-01-15 در ساعت 22:39
    مسافر باران

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •