نور سنجی در عکاسی راهنمای کاربردی نقاشی پرتره آموزش کاربردی عکاسی دیجیتال آموزش راینو

خدمات دانشجویی و طراحی کافه دیزاین

آموزش طراحي خودرو اسکچ و راندو (دستی + کامپیوتری) - کلاس‌های حضوری

صفحه 9 از 12 نخستنخست ... 7891011 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 65 به 72 از 91

موضوع: زاحا حديد

  1. "" #65

    Post Cairo expo city

    Cairo expo city
    شهرک گردشگری قاهره
    قاهره.مصر
    2009
    برنامه ی کاری:
    نمایشگاه و مرکز کنفرانس همراه با هتل، دفاتر کاری،خرده فروشی
    کانسپت:
    طرح پیشنهادی "شهرک گردشگری قاهره"ی زاحا حدید با هدف ایجاد دید معماری مجسمه ای به عنوان یک شاخص شکلی خاص و منحصر به فرد برای قاهره عمل خواهد کرد. با این پشتوانه که این شهرک نمایشگاهی و مرکز کنفرانس بین مرکز تجاری شهر و فرودگاه قاهره قرار گرفته است.
    پروژه شامل یک نمایشگاه بین المللی مهم و مرکز کنفرانس همراه با هتل های تجاری است.علاوه بر آن دو برج با کاربری های دفاتر کاری و مرکز بزرگ خرید در این طرح پیشنهادی دیده می شوند که مجموعه ای غنی از فعالیت های گوناگون برای مخاطبان متفاوت را بوجود می آورد که در ساعات و روزهای مختلف امکان فعالیت های متفاوت را مهیا کرده است.
    استراتژی شهری این پروژه ایده ی هم جنس کردن دسته های حجمی شهری را مطرح می کند که با سازگاری احجام تا کرانه های شهر مطرح شده است.
    درکل تحلیل موشکافانه ی طرح موجب درک مقیاس پروژه در نقاط ارتباطی و محدوده ی پراکندگی آن می شود.
    طراحان با این پروژه ی پیشنهادی طرح یک کنده کاری یا تراشکاری در احجام مختلف فضاهای شهری و تقسیم آنها به فضاها و احجام کوچکتر را داده اند که هر کدام از حجم های جدید می توانند به صورت ساختمانهای منحصر به فرد کار کنند و حجم خاص خود را داشته باشند در عین اینکه وابستگی خاص به کل طرح دارند.
    ایده ی طرح در حال و هوای رود نیل تنفس می کند... دلتای رود نیل زندگی را به آن ناحیه تزریق کرده است...
    ساسله ی تراشکاری ها و مجسمه سازی های فرمیک شهرک گردشگری قاهره با شریانی شروع می شوند..در محدوده ی سایت حرکت می کنند و شمال و جنوب سایت را به هم مرتبط می کنند.
    جریان ثانویه یا فرعی با ازدحام حرکتی انسانی در آینده شکل خواهد گرفت که تماما به مرکز سایت هدایت می شود. علاوه بر این ایده ی طراحی حرکت های انسانی ،موجب سازگاری شکلی ساختمانهای ورودی با سایت شده اند.
    کشیدگی افقی نمایشگاه بوسیله ی المانهای عمودی به توازن رسیده اند... المانهای عمودی که برج هایی هستند به عنوان هتل و دو برج دفاتر کاری...و در شمالی ترین بخش سایت تسلط کامل بر خیابان "صلاح سالم" دارند.
    فرم سیال فضای سبز پروژه موجب تقویت نوسانهای فرم های گردابی و حلقوی مرکزی می شوند.خطوط منحصر به فرد حلقه های فضای سبز در مرکز پروژه با نقش و نگار پوسته ی تک تک ساختمانها همخوانی پیدا می کند...
    پیچش های طبیعی که سراسر سایت را پوشانده اند...

    ARCHITECT:
    ZAHA HADID ARCHITECTS
    DESIGN: Zaha Hadid with Patrik Schumacher
    PROJECT DIRECTOR: Charles Walker
    PROJECT ARCHITECT: Viviana Muscettola, Michele Pasca di Magliano
    SITE SUPERVISION TEAM: Anja Simons, Paolo Matteuzzi, Mario Mattia
    PROJECT TEAM: Kutbuddin Nadiadi, Tariq Khayyat, Ludovico Lombardi,
    Effi e Kuan, Loreto Flores, Bianca Cheung, Feng Lin, Dominiki Dadatsi, Hee Seung Lee, Annarita Papeschi, Dawna Houchin, Monica Noguero, Rafael Contreras, Maria Araya, Fernando Poucell, David Campos, Seda Zirek

    منبع :http://www.zaha-hadid.com/masterplans/cairo-expo-city
    تصاوير کوچک فايل پيوست تصاوير کوچک فايل پيوست برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: zha_cairo-expo-city_03a.jpg
مشاهده: 97
حجم: 68.8 کیلو بایت   برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: zha_cairo-expo-city_04a.jpg
مشاهده: 84
حجم: 86.3 کیلو بایت   برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: zha_cairo-expo-city_05a.jpg
مشاهده: 94
حجم: 72.6 کیلو بایت  

    برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: zha_cairo-expo-city_05sa.jpg
مشاهده: 89
حجم: 120.9 کیلو بایت  

  2. "" #66

    Post نمایشگاهی از قرابت سوپرماتیسم و زاها حدید

    گالری گمورزینسکا برای اولین بار با برپایی نمایشگاهی به بررسی رابطه میان آثار زاها حدید معمار بغدادی الاصل و هنرمندان سبک سوپرماتیسم روسیه میپردازد . فرم های طراحی های دست آزاد این معمار قرابت بسیاری به آثار آوانگارد دوران اولیه انقلاب روسیه دارد . آثاری که نود سال پیش در اوج احساسات انقلابی روسیه طراحی شد ولی به وسیله سیستم دولتی غیر انقلابی تلقی گشت وبه مدت پنجاه سال هیچکس در جهان این آثار را ندید .
    این نمایشگاه در صدد بررسی رابطه و تاثیر گذاری آثارهنرمندان روس دهه های اول قرن بیستم بر زاها حدید است . به نظر میرسد این تاثیر پذیری از پروژه پایان نامه زاها حدید در سالهای 1976-1977 با الهام از نگاه ساختارشکنانه مالویچ در طراحی هتل لندن آغاز گشته است .
    بر اساس این علاقه مندی در سال 1993 از زاها حدید درخواست شد تا غرفه آوانگارد های روس را در گوگنهایم نیویورک طراحی کند . زاها حدید توانست از درون فضای استعاره ای ، ضد گرانشی و معلق نقاشی های مالویچ و موهولی و مجسمه های نائوم گابو با تکیه بر اصول معماری زبان منحصر به فرد خود را استخراج کند .
    او ترجمه نقاشی ها و مجسمه های دهه ی اول قرن بیستم به آثاری متعلق به قرن بیست یکم را با مهارت و هنرمندی خاص به نمایش میگذارد . استفاده از خطوط پر تحرک و پویا و توجه به تعلیق احجام برگرفته از آثار سوپر ماتیست های روس در تمامی آثار وی عجین گشته است .
    مـنـــــــبـع : www.dezeen.com



    خوب از حرف قریبه ها که بگذریم...
    یه چیزی راجع به خانم حدید هست که شاید بدونین... تاحالا خیلی شنیدیم و خوندیم که خانم حدید از مجسمه سازی به چنین احجام کم نظیری می رسن... این درست، ولی چیزی که می خوام بگم اینه که توی کتاب "زاحا حدید" نشر گنج هنر، نوشته ی پیتر نوور،پاتریک شوماخر و آندریاس رویی _ آقای شوماخر همکار چند پروژه ی خانم حدید هستن_ کارای خانم حدید رو برگرفته از فهم درست و درک پیچیدگی های خاص خوش نویسی می دونن... واقعا واسم جالب بود... خانم حدید همینطور که می دونین عراقین و خطاطی ما شرقی ها هم نظیر نداره ولی تا اون زمان فکر نمی کردم که گوشه ای از این زیبایی های همسان از راز های خطاطی باشه...

    پیتر نوور توی این کتاب راجع به نمایشگاه اینطور می گن:
    ناممکن ها موضوعات اصلی هنر اند....
    ...کار زاحا حدید به عنوان یک معمار نیز دقیقا مواجه ساختن تماشاگران و کاربران با اینگونه غیرممکن ها است.ساختمان هایی شناور حجم هایی که شبیه به خطاطی می باشند ولی با این حال دارای زبانی پر رمز و راز اند.پرسپکتیو ها... مسیر هایی از نور... فضاهای هندسی که بیشتر به مکانیک کوانتم مربوط هستند تا به اقلیدس.در اینجا کاری جدید به منصه ی زاحاور رسیده است...این کار نظم دادن به بینظمی از طریق روشنایی و نور است و به مانند شور و احساسی است که از احساسات فراتر می رود تا آدمی را با دنیایی جدید رو به رو سازد...
    تصاوير کوچک فايل پيوست تصاوير کوچک فايل پيوست برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: el1.jpg
مشاهده: 92
حجم: 43.6 کیلو بایت   برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: el2.jpg
مشاهده: 87
حجم: 42.6 کیلو بایت   برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: el3.jpg
مشاهده: 78
حجم: 43.7 کیلو بایت  

    برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: el4.jpg
مشاهده: 68
حجم: 43.2 کیلو بایت   برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: el5.jpg
مشاهده: 71
حجم: 41.7 کیلو بایت   برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: el6.jpg
مشاهده: 68
حجم: 40.2 کیلو بایت  

    برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: el7.jpg
مشاهده: 95
حجم: 42.9 کیلو بایت   برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: el8.jpg
مشاهده: 107
حجم: 45.2 کیلو بایت   برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: el9.jpg
مشاهده: 64
حجم: 45.3 کیلو بایت  


  3. "" #67
    عضو فعال castell آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2010
    محل سکونت
    شاهین شهر
    نوشته ها
    415

    پیش فرض

    موزه ی هرمیتاژ گوگن هایم ویلنیوس پایتخت لیتوانی

    این موزه در جایی خواهد بود که می توانید تصوری از اتاقهای موزه داشته باشیدکه تغیرات و پیچیدگی های خاص را می توانید در آن تجربه کنید. این موزه ی جدید و فرهنگی " بخشی از مجموعه ی دو مکان به نامهای نیویورگ در موسسه ی سولومون.آر.گوگن هایم و خیابان پیترزبرگ که در ایالت موزه ی هرمیتاژ مستقر است به شمار می رود.حجم تندیس موزه مطابق با شرایط مفهوم گرایی سیا لیتی (بیان روانی) و سرعت و سبکی معماریهای ضاحا حدید طراحی شده است.
    این بنا همانند جسم سرّی به نظر می آید انگار که در بالا منظره ی مصنوعی وسیع باریک مانندی شناور می باشد و به نظر می رسد که به وسیله ی نمایان کردن فرو رفتگی های زیرین مهیّج خود به طرف حلقه ی میدان ورودی " در حال مبارزه است.رشته های فعال شده ی سبز رنگ بزرگی دوره ی توده ی تندیس موزه در حال گسترش و شناور است "با تأکید بر اینکه تکرار گردش مبهم و معمایی این رشته های بزرگ سبز رنگ فعال با خطوط منحنی شکل دیده می شود که پیرامون این بنا کشیده شده است.
    مقابله با حوزه ی تجارت درست فضایی"تجلّی گر اهمیّت فرهنگ جدید ویلنیوس می با شد .


    بنای فلزی جلادار "واحدهای برنامه ای اصولی و اصلی را پوشش می دهدکه این واحد ها به طور فشرده داخل فرمهای سرتاسر فشرده ای معلوم می شود. حجم زیرین از طریق چین ها و برآمدگی ها یی در مدلاسیون نمای خارجی و همچنین از طریق ایجاد روش های چند گانه ی مطاله ی ساختمان به صورت تمام بیان می شود که به وسیله ی قسمت های انتگرال تشکیل شده است.


    این قسمت ها"نهاد ها و بدنه ها یی مختلفی را باز تاب می کند که همه جای موزه با آن ترکیب شده است.از قبیل هر میتاژ گوگن هایم که به خوبی شهر ویلنیوس است.از طریق دستکاری زمین در رودخانه ی جلویی به سمت پارک وپل"سطوح مختلفی قابل دسترسی می باشد.شرایط ساخت در کناررودخانه و ترتیب در کنار شهر ارزش مکانی زیادی را درداخل شهر ویلنیوس ایجاد می کند.
    فضاهای خارجی با فرمهای مناظر"با ایجاد چندین نشان یا پایه ی مجسمه متناسب شده اند تا فعالیّتهای مختلف و اجراهای مختلفی صورت گیرد.پله های بزگ در گردشگاه ممکن است به عنوان فضاهای سالن سخنرانی خارجی عمل کند که این عمل ممکن است به خاطر نمایش بر روی پرده و......صورت گیرد.مناظر محیط دنباله روی مناظر داخلی است که به لابی موزه با در بر گیرنده ی چندین سطوح متصل می شود.
    طرح ضاحا حدید اشاره به زبان معماری آینده دارد که قسمتی از خط سیر دست آورد جدید در ضاحا می باشد که شامل طرح تکنولوژی دیجیتالی اخیر و روشهای ساخت دیجیتالی جدید می شود.

    کاربرد تکنولوژی دیجیتالی پیشرفته از طریق خط سیر پروژه"گردش کار یکپارچه ای را از شکل های سّیال طرح تخته ای برای تشخیص فرآیند"قادر می سازد.زبان وابسته به معماری"تکنولوژی جدید را برای بندبند کردن این پروژه ی پیچیده مواجه کرده است.



    منبع این مقاله فارسی : http://boxinbox.persianblog.ir/page/hadid


    مقاله لاتین درباره این موضوع :

    Guggenheim Hermitage Museum, Vilnius by Zaha Hadid Architects



    April 10th, 2008


    برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: squzha_guggenheim-hermitage.jpg
مشاهده: 90
حجم: 77.7 کیلو بایت


    Zaha Hadid Architects
    have won a competition to design the Guggenheim Hermitage Museum in Vilnius, Lithuania.


    برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: 2zha_guggenheim-hermitage-v.jpg
مشاهده: 74
حجم: 58.2 کیلو بایت



    The competition was part of a feasibility study by the
    Guggenheim Foundation and the State Hermitage Museum of St. Petersburg, Russia.


    برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: 4zha_guggenheim-hermitage-v.jpg
مشاهده: 82
حجم: 47.5 کیلو بایت



    Architects
    Daniel Libeskind and Massimiliano Fuksas also submitted proposals.

    برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: zha_guggenheim-hermitage-vi.jpg
مشاهده: 81
حجم: 50.0 کیلو بایت



    برگرفته شده از :
    http://www.dezeen.com/2008/04/10/gug...id-architects/

    اینم یه فیلم از این موزه بسیار زیبا :
    http://www.4shared.com/get/eTiGlx-X/..._-_Guggen.html

    منبع این فیلم : آرشیو کاری خودم . :D
    ویرایش توسط مسعود حبیبی : 10-10-10 در ساعت 03:47 دلیل: جذف فونت لاتین
    I think therefore I am

  4. "" #68

    پیش فرض برنده‏ی نهایی جایزه ریبا استرلینگ 2010؛ موزه ی ملی هنر قرن بیست و یکم در رُم اثر زاها

    جایزه‏ی "استرلینگ" ریبا، که به نام "جیمز استرلینگ" معمار نام‏گذاری شد است،سالانه به معماران بناهایی که در پیش‏برد معماری بریتانیا تأثیر گذاردند، اهدا می‏گردد. امسال و در پانزدهمین سال اهدای این جایزه ، پنج بنا قرار داشت؛ دو موزه در آکسفورد و برلین، یک گالری هنر در رُم، بنایی مسکونی/اداری در شُرتِدیچ لندن و دو مدرسه در گیلفُرد و لندن
    احتمال برد جایزه‏ی ریبا استرلینگ 2010 ،در یک نظرسنجی که سایت رسمی ریبا تا سی‏ام سپتامبر برگذار کرد،برای موزه‏ی اَشمــُــلیـــِــن با 43درصد ، موزه‏ی جدید برلین با 24 درصد، موزه‏ی ملی هنر قرن بیست و یکم با 14 درصد، ساختمان دبستان کلپام منــُــر با 9 درصد، خانه‏ ی دریفی بـِــیتمـَـن با 5 درصد و ساختمان کالج کرایست با نردیک به 3 درصد تخمین زده شده بود
    در مراسم رسمی اهدای جایزه که دوم اکتبر برگذار شد، موزه‏ی ملی هنر قرن بیست و یکدر رُم، اثر زاها حدید به عنوان برنده‏ی این جایزه‏ با ارزش بیست هزار یورو اعلام شد.[/font]
    منبع:
    www.etoood.com
    تصاوير کوچک فايل پيوست تصاوير کوچک فايل پيوست برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: 32563421543260832375020100183210.jpg
مشاهده: 71
حجم: 33.1 کیلو بایت   برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: 325634215434023167500201022131610.jpg
مشاهده: 66
حجم: 69.7 کیلو بایت   برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: 325634215436186136250201058161310.jpg
مشاهده: 71
حجم: 43.3 کیلو بایت  

    برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: 325634215437845980000201044159810.jpg
مشاهده: 69
حجم: 45.6 کیلو بایت   برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: 32563421543805144875020105114410.jpg
مشاهده: 72
حجم: 32.2 کیلو بایت   برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: 325634215438222855000201022128510.jpg
مشاهده: 73
حجم: 38.8 کیلو بایت  

    برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: 325634215438934105000201033141010.jpg
مشاهده: 65
حجم: 60.8 کیلو بایت   برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: 325634215439092073750201049120710.jpg
مشاهده: 63
حجم: 41.8 کیلو بایت   برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: 325634215439428636250201022186310.jpg
مشاهده: 67
حجم: 46.0 کیلو بایت  

    ویرایش توسط mona-el : 10-10-10 در ساعت 19:55

  5. "" #69

    پیش فرض ادامه خانه اپرای گوانگژو خانم حدید

    ادامه...
    تصاوير کوچک فايل پيوست تصاوير کوچک فايل پيوست برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: 325634215441763480000201016134810.jpg
مشاهده: 50
حجم: 42.4 کیلو بایت   برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: 32563421544160394875020100139410.jpg
مشاهده: 62
حجم: 30.9 کیلو بایت   برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: 325634215441387542500201038175410.jpg
مشاهده: 61
حجم: 42.7 کیلو بایت  

    برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: 325634215441207855000201020178510.jpg
مشاهده: 65
حجم: 29.1 کیلو بایت   برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: 325634215440965980000201056159810.jpg
مشاهده: 61
حجم: 34.0 کیلو بایت   برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: 325634215440717073750201031170710.jpg
مشاهده: 62
حجم: 36.8 کیلو بایت  


  6. "" #70
    عضو فعال castell آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2010
    محل سکونت
    شاهین شهر
    نوشته ها
    415

    پیش فرض

    سلام به همه دوستان عزیز اول از همه قبل از اینکه این مطلب رو براتون بزارم بگم که :
    1- اگر غلط املایی در مقاله فارسی این پروژه دیدین به بزرگی خودتون ببخشید تایپم ضعیف . :D
    2- فیلم های این پروژه رو حتما برای خودتون ذخیره کنید .
    ممنون از همه شما .
    عضو کوچک کافه (ص.م)



    ساختمان مرکزی بی ، ام ، و

    سال انجام پروژه :2002

    مکان : لاپیزیک ، آلمان


    ساختمان مرکزی به عنوان فرمانده مرکزی تمام این تشکیلات است ، تمام فعالیت ها در اینجا متمرکز شده و از اینجا شاخه شاخه می شوند . این شیوه طراحی برای مسیرهایی استفاده میشوند که از نقطه ی مرکزی عبور کرده به مقصد رفته و دوباره باز می گردند و به همین صورت برای چرخه انسان ها ( کارمندان و رجوع کنندگان ) نیز وجود دارد .
    این مرکز اصلی رفت و آمد به طور آشکار ساخته شده تا به عنوان سیستم فضایی پویایی که تمام قسمت های شرقی سازمان را در بر گرفته و ساختمان مرکزی را به عنوان مرکز تلاقی مسیرهای مختلف جداسازی می کند ، باشد .
    به نظر می رسد که تمامی گستره این ناحیه از سازمان توسط نیرویی که از ساختمان مرکزی ناشت میگیرد اداره شود .
    تمام گستره این ناحیه از سازمان توسط نیرویی که از ساختمان مرکزی ناشات میگیرد اداره می شود . تمام حرکت های این مرکز از این اتاق کوچک که بین 3 قسمت اصلی تولد واقع شده است . پیکره اصلی بخش طراحی ، کانون ترکیب این ساختمان به طوری است که به ترتیب برای مرحله به مرحله اجرا کردن کارها از پر سر و صدا به آرام قرار گرفت .
    این منطق از دو جهت اجرا میشود اول اینکه سازمان و فعالیتهای مرکزی آن به طور کلی درونگرا هستند . پوشش آن در زیر طبقه بالاتری که به صورت اریب قرار گرفته واقع شده است . اصلی ترین راه ارتباط ، عمودی است و به صورت یک دهلیز داخلی عمل می کند . این دهلیز نواحی برگزاری جلسات سازمانی را به بخشهای عمودی متصل می کند .
    دوم اینکه در مرکزی ترین قسمت ساختمان راهی به سوی فضای آزاد ، باز می شود که نور و روشنایی را وارد قلب ساختمان می سازد .به عنوان مثال با قرار دادن سالن غذاخوری در کنار نورگیر ارتباطی به سمت نواحی داخلی فراهم می شود . مشکل بالقوه قرار گرفتن یک پارگینگ بزرگ در جلوی ساختمان باید از لحاظ معماری به طوری درست شود که به صورت فضایی پویا و مناسب در آید . ذرات محرک وسایل نقلیه و جایگاه زنده ماشین ها به وسیله ارائه ساختاری منظم به پارکینگها و منحنی کردن آن ها به صورتی که تمام جایگاه در حرکت باشد و نور و روشنایی داشته باشد نشان داده می شود .
    همانطور که در یک استادیوم بزرگ تصوریی از قرار دادن جایگاه های بی شماری باید باشد ، چنین تصوری نیز برای پارکینگها وجد دارد و جایگاه هر ماشین چه وجود داشته باشد و چه نداشته باشد بایذ از قبل مشخص شود .
    محل تلاقی ف ترکیب و توزیع مکانه و خطوطی که در نشه آمده بستگی به شکل ساختمان مرکزی دارد . شکل گیری نما به مسیرها و جهات پلانها بستگی دارد . این مسئله بر طراحی چهار چوبها ، پنجره های و قابهای در و پنجره های نمای درونی و بیرونی تاثیر می گذارد . در واقع این یک معاری طبیعی است که قادر است تا خود را با خصوصیات ساختار زمین وقف دهد ، تا از جهات مختلف قابل دسترسی بوده و توسط سیری پیچیده از این ساختارها به صورت یک کل واحد در آید . این مسئله با ایجاد یک حالت پیچ در پیچ ممکن می شود که می تواند ساختارها و جهات را بدون تجزیه کردن به هم ملحق کند . فن اوری ساختاری جدید که از نظر تعداد زیاد هم نیستند این عملیات مشابه برای به وجود آمدن تغییرات را ممکن می سازد . نتیجه آن نزدیک شدن به زیبا سازی ارگانیزم های زندگی است .

    برگرفته شده از کتاب همین معمار که الانم در بازار موجود می باشد .

    پلانهای پروژه :

    برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: plan_wp_e00_m000-a4_nogrid.jpg
مشاهده: 60
حجم: 85.3 کیلو بایتبرای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: plan_wp_e10_m000-layout1_nogrid.jpg
مشاهده: 71
حجم: 70.2 کیلو بایتبرای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: plan_wp_e20_m000-layout1_nogrid.jpg
مشاهده: 60
حجم: 76.4 کیلو بایت

    برگرفته شده از سایت معمار

    عکس های پروژه :

    برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: 1041_HB_0706_011.jpg
مشاهده: 52
حجم: 108.8 کیلو بایتبرای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: 1041_sp_wh_09.jpg
مشاهده: 73
حجم: 111.1 کیلو بایتبرای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: 1041_hb_0706_024.jpg
مشاهده: 60
حجم: 47.2 کیلو بایت
    برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: 1041_helene_-binet_21.jpg
مشاهده: 63
حجم: 76.2 کیلو بایتبرای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: BMW-Cental-Building-02.jpg
مشاهده: 49
حجم: 100.6 کیلو بایتبرای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: 1041_sp_wh_043.jpg
مشاهده: 58
حجم: 35.9 کیلو بایت
    برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: 1041_sp_wh_032.jpg
مشاهده: 56
حجم: 37.1 کیلو بایت

    برگرفته شده از سایت معمار

    فایل تصویری از پروژه :

    http://www.4shared.com/video/YkJk89t..._Zaha_Had.html

    منبع : آرشیو کاری خودم

    فایل تصویری از معمار که درباره پروژه توضیح داده :

    http://www.2shared.com/video/z5hTFC7...ding__CNN.html

    منبع : شبکه خبری CNN

    امیدوارم اطلاعات لازم رو دریافت کرده باشید یه بار دیگه بنده پافشاری میکنم روی دانلود فایلهای تصویری بخدا بنده با بدبختی اون فایل دوم رو از اخبار cnn گرفتم پس دیدنش خالی از لطف نیست .
    ویرایش توسط مسعود حبیبی : 10-10-11 در ساعت 21:52
    I think therefore I am

  7. "" #71
    کاربر mr.black آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته ها
    13

    پیش فرض

    معماری کاغذی هم خوبه به نظر من اصل نقشه کشی معماری روی کاغذ روی کاغذ که آدم میتونه طرح درستی بزنه و ایدهای خوبی بگیره به نظر من عالیه

    همچنین طرح روی کاغذ دقت و عکس العمل انسان را بالا می بره

  8. "" #72
    عضو فعال castell آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2010
    محل سکونت
    شاهین شهر
    نوشته ها
    415

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط mr.black نمایش پست ها
    معماری کاغذی هم خوبه به نظر من اصل نقشه کشی معماری روی کاغذ روی کاغذ که آدم میتونه طرح درستی بزنه و ایدهای خوبی بگیره به نظر من عالیه

    همچنین طرح روی کاغذ دقت و عکس العمل انسان را بالا می بره
    سلام به شما دوست عزیز و گرامی .اولا خیلی خوشحالم که به جمع کافه ای ها پیوستین .
    دوما بشنو این پیام :
    میخواستم بگم که اگر میخوایید مطلبی رو در مورد کاری عنوان کنید لطفا از سیستم نقل و قول استفاده کنید ممنون از شما .
    عضو کوچک کافه (ص.م)
    I think therefore I am

صفحه 9 از 12 نخستنخست ... 7891011 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 2 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 2 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •